Se indlæg
Muks » Fritid » Lektier
 Udskriv debat
Prins af Ib Michael er en underlig roman
SnusKebabs
Hej alle sammen!
Det forholder sig sådan, at jeg fra torsdag af skal skrive SRP om genren magisk realisme. For at belyse emnet har jeg læst to romaner - "Hjerter i Chili" af Laura Esquivel og "Prins" af Ib Michael. Jeg har ikke modtaget problemformuleringen endnu, men jeg kunne forestille mig at jeg skal belyse emnet igennem en komparativ analyse af de to romaner hvor jeg desuden hiver nogle kulturelle forskelle ud af de to romaner der er fra henholdsvis latinamerika og norden.

MEN

Er der nogen der har læst "Prins" af Ib Michael, som måske lægger inde med et resume eller nogle noter eller lignende? Bogen er nemlig skrevet på en enormt kringlet måde der gør det svært at forstå handlingen nogle gange, og jeg kan simpelthen ikke finde noget på nettet som kan hjælpe mig på vej/bekræfte at jeg har forstået handlingen eller meningen med bogen. Er der nogen muksere der har læst bogen der kan oplyse mig en smule?

(Er der nogle der har noget om "Hjerter i Chili" (Como Agua Para Chocolate) tager jeg selvfølgelig også glædeligt imod hvad I måtte have om den!)

VETO
Nej
Lav dine egne lektier

SnusKebabs
Jeg har skam læst 600 sider, jeg spurgte egentlig bare efter om nogen havde et resumé eller noget, i det noget af indholden bogen forvirrer mig ret meget og jeg ikke har nogen at sammenligne med ift om jeg opfatter handlingen rigtigt :)

t
kan du ikke spørge din dansklærer eller din dansk-vejleder om du har forstået bogen korrekt? jeg kan da huske da jeg skrev srp for en 3 år siden (wow gammel type) at jeg godt måtte skrive og få noget basal hjælp af min lærer.

SnusKebabs
Jo det tror jeg også jeg gør, men det kan nok kun være hvis jeg har konkrete forståelsesspørgsmål som er relevante for min opgave :) men Ib Michael er godt nok en værre én at analysere på...

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Hvem kender en god ejendoms...
Fri Snak
KBHN2200
09:46:48
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
03:07:15
Facts