Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Fardates - go eller no go?
Forhold
altidvo ldstiv
20:47:36
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
altidvo ldstiv
11:40:27
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
z
06:20:41
Julefrokost
Fri Snak
Ildkugl en
20:26:11
Linuxtråden
Computer og Internet
z
12:18:47
Din musiker/band of the month
Musik
Efteraa r
18:52:23
Nye klassikere i spil
Computer og Internet
burq
02:35:48
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
00:18:55
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
z
00:25:36
Hvordan ser jeg ud?
Fri Snak
z
23:44:23
En ting, der har gjort dig glad
Fri Snak
Cirkel
21:54:57
Fordele/ulemper ved at bo i KBH
Fri Snak
Muhlig
00:28:45
Forskellen på procentdel ud af og procent af
Lektier
Mickel
11:18:25
Klima
Nyheder, politik og uddannelse
C
21:29:10
Spørgsmål til piger: "hvordan man får en pige til at kunne lide dig"?
Forhold
Muhlig
09:50:11
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
Luldemo rt
22:38:38
"Æbler eller pærer?"
Chat
Sommerf ugle...
20:26:41
Tænk En Tanke..
Chat
boat
19:33:49
Kom ud med det!!!
Chat
Baaaka
02:21:21
Sig godmorgen
Chat
Luldemo rt
11:17:55

Se indlæg

Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
En ting, der har gjort dig glad
Slettet bruger
Find en ting, der har gjort dig glad i løbet af de sidste par dage. Det skal være en lille ting, du måske ikke har lagt mærke til før nu.

Nogle dage har man bare brug for at holde fast i en eller anden positiv tanke for at komme igennem. Eller blive mindet om, at der er mere til livet end store præstationer, begivenheder og overgange. Ellers ingen regler!

Jeg starter:
1 er, at jeg har fundet en metode, hvorpå jeg kan koncentrere mig fuldt ud om lektielæsning. Det eneste, der skulle til, var små huskesedler. Det giver mig virkelig ro.

Nyeste øverst

boat
Conan O'Brien gør mig glad, når jeg er deprimeret, stresset eller mega ked af det ^^
altidvoldstiv
Sinem vil gerne flytte sammen med mig. Og Yepha - EGO
Baaaka
1.januar stemning!
Nåede hjem i bad og slappe lidt af, før de andre vågnede og var sådan lidt "Hey kommer du ikke tilbage og spiser pizza med os?"
Og det gjorde jeg og det var nice og vi har bare chillet for vildt på sofaen hele aftenen.
Er nødt til at tage hjem fordi jeg skal op i morgen, men om to uger er dét hjem, og det bliver så mega godt.
Så mega fucking godt
Metta
Jeg har tabt mig, og jeg har holdt mit nytårsfortsæt om sukkerfri til døren i et helt år!
boat
Har holdt nytår med min veninde, som jeg ikke ser så ofte. Bedste nytårsaften og nytårsdag ever c:
Beartato
XRP profits

Breath of the Wild (siiiiindssygt godt spil)
boat
James Acaster.
Jeg er virkelig nede lige for tiden, og han får mig altid til at grine/smile, når jeg har det ad helvede til. ^^
C
The Knife
Vejret
Christoffer på cykelstien
Kurbads følelsen fra igår
Sød fyr
At jeg er glad, for jeg går og er lidt bange for efterår og vinterdepression
Cirkel
• Hvor smuk Assistensen er om efteråret.
• At min lokale kioskejer så ømt på mig da jeg ikke kunne betale for cup noodles og kanelgifler, og sagde at jeg bare kunne betale næste gang.
• Devendra Banhart
• At når jeg skriver, at jeg trænger til et kram, så henter V mig efter arbejde, og krammer mig længe.
• At træde på snebær til de siger ‘plop’.
burq
Jeg var i spøgelseshus med min veninde. Det var rigtig sjovt. Vi drak special øl bagefter.
Charioteer
Er glad for, jeg kommer hjem til et land med sne!
Hvilket er mærkeligt, fordi jeg hader kulde og især sne og hundefryser her i Mexico.
Er glad for, Danmark er så smuk! Og at jeg er derfra!
Hvilket også er sært. Men at bo i udlandet har åbnet mit perspektiv.

Og er glad for, at muksbrugerne har ting at være glade for <3
Cirkel
At springbalsaminer findes. At jeg engang har lært deres navn, og hvor man skal trykke på kapslen, for at den springer. Den taknemmelighed.

At biblioteker findes.

At min veninde betror mig at læse hendes tekster, og lytter til hvad jeg siger om dem.
Cirkel
At min veninde gerne vil flytte sammen med mig. Jeg respekter hende meget og ser op til hende, jeg er helt beæret over at hun gerne vil dele sin hverdag med mig.
nej
Min kæreste har givet mig en computer-mus så jeg kan game bedre hehe. det er mega fint
Callary
Det er et par dage gammelt men

Jeg fik en besked om, at min far var blevet indlagt, efter jeg ikke haf været i kontakt med ham i et par dage forinden. Så selvom det er pænt nedern, er det også godt at vide hvor han er
Cirkel
At V lod mig græde snot på hans sweater og bare lyttede til mine problemer, og cyklede ud og købte en durum til mig.
Cirkel
At jeg skal hænge ud med en ny veninde i aften. At det har lykkes mig at få en ny veninde. Jeg er faktisk god til at danne og vedligeholde venskaber. Jeg er heldig at have gode mennesker der holder af mig.
Efteraar
mine øjenbryn bliver bedre og bedre, efter at jeg er begyndt at bruge castor olie, så det er bare fucking fedt. jeg drømmer stadig om at få dem microbladed i fremtiden <3
Cirkel
At en ny potentiel veninde skrev til mig efter i går, om vi skulle drikke kaffe en dag <3 jeg følte mig meget ensom denne sommer, hvor to gamle veninder brød kontakten med mig. Så jeg er så fucking glad for de veninder jeg har, og de nye forbindelser det skabes.
Redigeret af indlæggets forfatter d. 10-11-2018 10:15:32
Cirkel
Jeg har været rigtig god til self-care de sidste dage. Jeg har lavet mit værelse om, gjort det rigtig hyggeligt og ryddeligt, stoppet huller i mit tøj, har lavet ordentlig mad, danset i mit eget selskab, og har købt en kalender. Det hjælper SÅ meget på mit mentale tilstand.
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.13 sekunder