Se indlæg
Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
En ting, der har gjort dig glad
Slettet Bruger 0
*Snip*

strymol
Dennis' Odder gør mig glad.

nej
Den søde har sagt at han kommer i ungeren på lørdag, hurra! Det gør mig megetmeget glad

t
min psykolog lærte mig noget hun kaldte aftenterapi, som går ud på at tænke på 3 ting i løbet af dagen som var positive når man ligger i sin seng og skal sove. jeg glemmer det faktisk tit, men det er en ret hyggelig øvelse jeg kom i tanke om, og som jeg nok burde gøre noget mere. nogle gange er det svært bare at finde 3 ting, men når man så gør det, er det hyggeligt. det kan være alt fra at man så en kat til at man fik 10 til sin eksamen. der er ingen regler, bare det gør én glad.

Digitalkragen

hvad sker der i ungeren på lørdag?
jeg skal derind på fredag

nej
#9 Der er børnemagt-fest lørdag! Gode og sjove punkbands, og for et godt formål, heh. Fredag bliver også sjovt!

z
Får mig til at tænke på den iPod jeg gav Jante for lang tid siden, efter jeg begyndte at købe smartphones.. Såvidt jeg ved skiftede han aldrig musik fra den, han fortalte mig om hvordan han lyttede til noget af min musik hver morgen når han tog i skole
Good times ;;

http://niclasjensen.dk/
The Best Band U2
Jeg har holdt en fugl, som fløj ind i min lejlighed, mens jeg luftede ud. Det var en fed oplevelse og ikke sådan noget man oplever ofte

Riiwn
Jeg har tabt mig! Jeg har nu tabt mig 9 kilo siden Januar, hvilket er ca. lige så meget jeg tabte sidste gang jeg prøvede at gøre noget ved vægten, selvom det dog kun tog mig 3-4 måneder (men jeg havde bedre mulighed for motion/cyklede hver dag... nu har jeg bare gåture..)

t

hvorfor kan du ikke cykle mere?

Riiwn
Primært fordi det er svært med en barnevogn/klapvogn, men mest fordi min cykel er lort så jeg gider ikke engang købe et barnesæde til den

t

haha okay, fair nok. er det regnbuecyklen?? den er ellers super flot!

Riiwn
Yeah, jeg har svært ved at skille mig af med den, men den er virkelig gammel og rusten...

Ba_a
København! Det gør mig glad at bo i København!
Det er altså en virkelig nice by

Flamme
Jeg er glad over at jeg har fået nogenlunde styr på mit oplæg til mit bachelorforsvar.

Callary
i545.photobucket.com/albums/hh361/Horoprins55/19184193_10211028900730908_345963838_n_zpskdycpfwd.jpg
Så det her på døren på min praktikplads for et par dage siden, det får mig i godt humør ;3
Redigeret af Callary d. 15-06-2017 11:24

Latios
Mine skriftlige eksamenskarakterer, som jeg har fået svaret på i dag :D

jegharingenwebadresse.dk
Princisco
Mit tøj i dag gør mig glad :D

nej
DEATH GRIPS KOMMER TIL DANMARK

rotte
Har været hjemme i længere tid end bare en enkelt overnatning siden jeg flyttede hjemmefra. Det er ret rart. Har faktisk haft savnet familien mere end jeg regnede med jeg ville. Men ja, det gør mig glad at være hjemme lidt igen.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Celebrity-crush
Forhold
boat
01:08:50
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
10:25:41
Meetup i Odense 2020