Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Hvilken sovs til fritter?
Crotte de chien
www.enhimmelskmundfuld.dk/wp-content/uploads/2014/11/steakFriess1.jpg
Det fleste af os elsker pomfritter mere eller mindre. Jeg tror, at det er de færreste folk, der hader dem. Hvad foretrækker du til dine pomfritter - og hvorfor?

Lad afstemningen begynde!

newyork.seriouseats.com/images/20120305-pommes-frites-7.jpg
Begærer dine smagsløg ketchup, eller er du mere til en fed mayonnaise, der giver dig depoter med energi? Vil du hellere have remoulade, som nærmest bare er mayonnaise med grøntsager? Er du en af de kedelige personer, der nøjes med pomfrit-dressing? Ynder du stærke sager som sennep eller sweet chili sauce til dine dejlige fritter? Der er mange muligheder!

Sommerfuglen Sonny
#20 Har ikke smagt pommes saucen, men sirachia mayo er da' bomb!

Købte en mayo fra natürli på et tidspunkt mens vi havde en ven ovre. Jeg kan godt lide den, fordi den smager lidt af salat mayo. Han sagde aldrig direkte at han godt kunne lide den, men lad os bare sige at den var tom da han tog hjem, så jeg går ud fra han enten havde syge mayo cravings, eller at den var a-okay!
(Jeg kan godt lide mayo til alting, men synes vegan mayo er dyyyyyrt (og jeg bør heller ikke æde mayo til alt (selvom jeg gerne vil ;w; )))

Men ketchup (Heinz) er også bae. Og bbq sauce!

Riiwn
Det der med fritter og vanilje milkshake er mystisk. Jeg har hørt om konceptet før, men aldrig rigtig prøvet det ..

rotte
#23 den kan ellers klart anbefales!

Kan være jeg skal prøve naturli's på et tidspunkt så! Har haft prøvet et par veganske mayo'er, men har været småskuffet. Den fra Rømer er sådan ok, men ja.

Sommerfuglen Sonny
Var i Aldi for at finde den, men de havde den ikke ;w;
Min søgning fortsætter!
Aldi skulle have en masse godt vegan stuff generelt, som jeg aldrig rigtig kan finde... ;w;

Der er mange der er småskuffede over de veganske købe mayoer der er, er mit indtryk. Jeg var vild med salat mayo før jeg blev veganer, og det minder natürlis mig lidt om. Jeg har bestilt en anden hjem (som skulle komme idag I'm so excited!) og måske er den bedre. I don't know yet! : D

(Det her blev måske lidt off topic, sawwy)

nej
#27 De veganske ting i Aldi står også virkeligt spredt ud over det hele. Så kig lidt over alt og efter alt der er grønt (lol). Det er ikke alt grønt der er vegansk, men det veganske er altid grønt. :)) cirka. den der pomfritsauce ligner bare.. pomfritsauce

Sommerfuglen Sonny
Kunne slet ikke finde nogen pomfritsauce, overhovedet. Om end... gik ud fra den stod sammen med ketchup, bbq sauce and such? Maybe not... ):
Økolivet har mange super najs ting, det er også den tofu jeg køber, men folk bliver ved med at snakke om veganske pølser (fra økolivet) og jeg kan ikke finde dem uanset hvilken Aldi jeg kigger i ;w;
Jeg fik det nok også sat op forkert, for har allerede købt en masse vegansk i Aldi - men der er bare en masse ting som folk snakker om, som jeg enten ikke har kunnet finde, eller kun har fundet en gang.

nej
#29 jo det tror jeg den gør, men den bliver måske udsolgt meget hurtigt?? idk

Tror heller ikke det er alle aldi der har alle ting. Enten fordi det bliver udsolgt, eller fordi det bare ikke er der, hmm. Men du kan jo også bare spørge dem der arbejder der om de ting du ikke kan finde :) så kan de sikkert finde dem eller bestille dem hjem

Sommerfuglen Sonny
Kan være jeg bare har været uheldig med de Aldi jeg har været i. Og jeg ved godt jeg bare burde spørge om de har forskellige ting, men så vil jeg næsten hellere prøve at kigge i andre Aldi (Aldier? Aldies? Hvordan bøjer man Aldi til flertal?) fordi jeg er mærkelig og akavet og shet ;w;
Jeg vil gøre det til min nye quest at finde den pomfritsauce i hvert fald! :D

nej
#31 Hhahahaa jeg forstår det så godt. jeg spørger heller aldrig :(

Sommerfuglen Sonny
En dag laver vi i træf og tager sammen i Aldi og ripper deres veganske afdeling!
Og køber et lager af pommesfritter og pomfritsauce : D

spørgsmål er forbudt

den der pomfritsauce ligner bare.. pomfritsauce

Lol

Crotte de chien
Hvorfor bruger du alias, når du skriver, at alias er forbudt?

nej
#33 mega ja!!

#34 altså det gør den.

strymol
Karryketchup

VETO
Fucking truth

Styrmand Kødkikkert
Chili ketchup

spørgsmål er forbudt

Spring til debat:
Seneste forumsvar