Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Hvilke velgørenheder støtter du?
t
Jeg sad og læste i mit WWF magasin og blev nysgerrig over, hvilke organisationer i støtter regelmæssigt. Her snakker jeg ikke om at give en tyver når kræftens bekæmpelse banker på, men medlemskaber eller andre faste bidrag.
Selv er jeg medlem af WWF, Bedre Psykiatri Ungdom og Red Barnet Ungdom, omend sidstenævnte egentligt mest var et krav til et frivilligt arbejde. Jeg har overvejet at melde mig ind i Amnesty eller lignende foreninger, men der er så mange at vælge imellem og jeg har som studerende ikke det største råderum.

Hvem støtter I?

ua
Next thing we know er vi måske narer for ikke at ville oprette katastrofer i Afrika..

Jeg plejede at donere til Amnesty og Unicef men jeg er åndssvagt dårlig med penge, så eg aflyste. Men det har altid været idéen for mig at give penge til velgørenhed - kan altid ofre en ny smartphone jeg ikke har brug for, overflødige madvarer eller andre unødvendige luksusgoder.

http://niclasjensen.dk/
fennesz
Ingen, faktisk. Mig selv!

Mickel
Jeg tror nok det er Red Barnet, jeg donerer fast til i øjeblikket. Har tidligere doneret til Mellemfolkeligt Samvirke og Danmarks Naturfredningsforening, men meldte dem fra pga. økonomi.

Min økonomi kører okay i øjeblikket, men jeg vil egentlig hellere spare op, hvis jeg kan. :) Jeg ser pengene som min mulighed for at investere i min fremtid og tildels en mulighed for at passe på mig selv, så jeg kan nå til det punkt, hvor jeg uden problemer kan investere kraftigt i andre.

Og så er jeg ret grådig. Jeg kan godt lide at have $$$, jeg kan bruge på hvad der passer mig.

Riiwn
Ja, jeg donerer teknisk set også til mig selv på et månedligt basis. Det er vidst nok det man kalder en opsparing..

necrophcodr
Jeg donere men ikke så meget til velgørenhed, det er mere til projekter jeg mener har en god fremtid. Et eksempel er Xfce systemet som jeg bruger dagligt. Jeg synes det er nice, så de kan da godt bruge nogle af mine big bucks.

https://necrophcodr.me
Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
necrophcodr
15:12:37
hvor mange steder har du boet
Fri Snak
Charioteer
21:26:52