Se indlæg
Muks » Fritid » Lektier
 Udskriv debat
Rick and Morty
strymol
I har lektier for!

Chris og jeg blev enige om at vi til på fredag ALLE skal have set Rick and Morty sæson 1. Det kan findes på Netflix - og på diverse torrent sites har jeg fået af vide O:

Så sign up her! (ikke at I har et valg)

Der vil være diskussionsklub her og på chatten!

Ba_a
Bare til info:
Et afsnit er kun 20 min og der er kun 10 episoder i første sæson.
Det er lidt over tre timer... Fordelt over to dage og to timer! Det kan man godt.

Princisco
Lektier lavet på forhånd, yes!

strymol
@prin: Du er sådan en der læser foran i bogen? Frækt ;b

Riiwn
Wow, det er nok første gang jeg har været på forkant med mine lektier!

Slettet Bruger 0
Også på forkant her

t
jeg forstår ikke hvorfor folk flipper sådan ud over det show. måske har jeg bare ikke set nok, men jeg synes bare ikke, det er særlig banebrydende.. grov humor og tegnefilm er da blevet gjort en million gange efterhånden.
og så er det så pisse klamt og jeg cringer hver gang rick fucking bøvser mens han snakker

someone explain

necrophcodr
#7 det er nice :D

http://necrophcodr.me
Ba_a
Jeg er nu fire episoder inde i serien. Det er det mærkeligste nogensinde, men det er også ok underholdende. Ved ikke om jeg er lige aå begejstret som visse andre men det er cool nok.. Og det er lektier, så man skal se det

Riiwn
Vulgær sort humor er rigtig nok ikke særlig nyt eller banebrydende, men jeg synes fra tid til anden at showet byder på en del intellektuel dybde mellem linjerne, men der er måske ikke så meget af det i de første par afsnit/første sæson, så vidt jeg husker det...

Men i sidste ende er det jo også bare en smagssag hvad man finder sjovt.. Jeg tror Rick and Morty er en enten eller ting for de fleste.

strymol
Hvis man har set til og med episode 6 og ikke kan lide det, så synes jeg ligeså godt man kan stoppe.

Episode 6 er en game-changer - Men synes det var godt lige fra starten - Og nu hvor jeg har genset episode 1 så er den meget bedre, eftersom jeg forstår Ricks personlighed bedre end jeg gjorde første gang jeg så episoden.

Ba_a
Den giver minus mening men det er cool nok for nogle gange kan dey godt være sjovt uden at give mening

Ba_a
Jeg tabte D:
Jeg nåede at se 9 1/3 episode før fredag sluttede men nogetkom i vejen for resten.
Det rr for dårligt

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
12:45:18
citat fra den sang du høre...
Musik
Ba_a
03:38:17