Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
(Tal-)Krigsdomstolen
strymol
Her kan sager præsenteres for talkrigsdomstolen hvor de vil blive vurderet og evt. straf vil blive bestemt af en uvildig dommer samt nævninge.

Riiwn
fvfffvfvfffvfvfvfvfvfvfvfvffvfvfvfvfvffvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvffvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvffvc fdq222222222222222223
i.imgur.com/LPFRKRa.jpg

fennesz
Nogen der kan oversætte vidnesbyrdet?

fennesz
Som det fremgår af mit avatar, er jeg blevet erklæret fredhellig af kongen af Muks.

"fredhellig, et højtideligt begreb, som angiver, at en person (fx en konge), et sted (fx en kirke) eller et tidsrum (fx julen) er tabu, dvs. sikret mod overlast, vold og brud på fred."

Ergo kan der ikke rejses sag mod mig i denne domstol. :P

Riiwn
Hvorfor ville man erklære en uskyldig person fredshellig?

I rest my case!!

Kak
Det er lang tid siden jeg sidst skulle oversætte katsk, men her:

"Jeg erkender mig skyldig, det var mig der lærte Oik slange tale da det er tæt beslægtet med katsk."

fennesz
OMG!

Riiwn
Usandheder! Jeg taler flydende katsk og har gjort det i mange år. Oliver bekræfter at fenne sad oppe hele natten og aldrig lukkede ham ud, og han desuden er ærgerlig over at fenne ikke giver ham nok snacks og desuden burde han også give ham mere vådfodder, især lige nu.

Oversat ordret.

Kak
Nuvel, men hvordan kan vi være sikre på at du ikke også kan slangesprog? Du ejede jo trodsalt engang en python.

Riiwn
Den var stum.

Derudover er det et velkendt faktum at alle slanger er døve. Slangesprog ville ikke give mening at lære eller tale.

Kak
Ergo har fennesz haft en endnu mindre chance for at kunne have lært slangesprog. Alt peger imod at du må være mere erfaren med dyresprog.

Kak
Vrøvl, slanger kommunikerer igennem dans

Kak
Og Python skrives i form af dansetrin. Desuden kan fennesz ikke danse.

Kak
Hallo? Hov, nå ja, der er jo pause kvart i.

Riiwn
Det er et velkendt faktum at slanger ikke har arme, og dermed heller ikke hænder. Derfor må man konkluderer at slanger ikke har nogen relation til computersprog af samme navn.

Derudover skal jeg i seng nu, som således også peger på min uskyldighed, da det er fenne der er den der bliver oppe hele natten (for at kode, og glemme at lukke katten ud.. ). Som mor er jeg for træt til at gøre den slags. Det er fenne der er den største kaffedrikker, det kan enhver bekræfte!

Kak
Hmpf. Så må vi hellere få afsluttet denne her session. Dommen udskydes til et senere tidspunkt.

strymol
Denne obskurificering (et godt omend meget nyt ord :b) af Python som computersprog og kommunikationsform må ophøre - Latios vi venter stadig på at du udvælger nævninge! Ellers kan anklagen ikke føres til domstol

Latios
Jeg vælger Boat!

jegharingenwebadresse.dk
strymol
Du skal vælge 3

Slettet Bruger 0
*Slettet*

strymol
Det er for at opveje at dommeren er på modsatte hold

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste