Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Dagens yndlingssang
Musik
d
22:04:18
Serier
Film og TV
necroph codr
21:56:40
Hvilket styresystem bruger du?
Computer og Internet
Beartat o
15:20:13
Throwback/nosta lgi musik
Musik
boat
22:09:59
Hvilken sang har du på hjernen lige nu?
Musik
boat
15:21:20
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
boat
12:17:11
Muks' Now Playing Machine!
Musik
boat
23:43:45
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
d
21:16:45
Hvorfor er Linux bedre end Windows v1
Computer og Internet
boat
19:15:06
Yndlings replikker
Film og TV
Ham-I-V ed-Nok
18:04:59
Din næste koncert.
Musik
boat
16:54:56
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
Beartat o
11:41:54
Dine ynglings youtube'er! ?
Computer og Internet
d
09:54:23
Hvad nørder du for tiden?
Fri Snak
Ham-I-V ed-Nok
19:27:39
Alternative navne
Fællesbloggen
Mickel
20:41:56
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
boat
00:01:37
Kom ud med det!!!
Chat
Sump
22:02:41
Tænk En Tanke..
Chat
boat
15:25:34
Hvor mange kender du der hedder.. ?
Chat
boat
14:52:19
(Tal-)Krigsdoms tolen
Chat
Latios
22:39:51

Se indlæg

Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Hvordan stresser du af?
huss
Hej Muks,

Nogle dage føler jeg mig meget travl. Det kan fx være når jeg skal ringe til kommunen og gøre rent ell. lign.

Andre dage igen har jeg reelt travlt.

Mit spørgsmål til jer er nu; Hvad gør du for at stresse af?

Tager du et sted hen? Dyrker en hobby, hvor man kan slå hjernen fra?

Andre værktøjer der virker godt- fx meditation?

Kunne være en stor hjælp!

Nyeste øverst

necrophcodr
Lytter til musik, ser film/tv shows, spiller spil, går ture, læser meningsløse ting på internettet (den her ting skal jeg nok vende mig af med, vildt dårlig vane..), ryger hash, tager på shopping tur i centeret..

Der er mange ting egentlig, men nogle ting kan også kontribuere stress tilbage desværre, eksempelvis at tage i centeret når man har angst.
t
leger og går ture med min hund, det er nok det mest afstressende. hører musik, spiller spil, laver yoga og nogle gange lidt meditation. putter meget og ser fjernsyn.

edit: synger!! det gør mig glad at synge med på min yndlingssange
Redigeret af indlæggets forfatter d. 09-11-2017 16:01:58
d
Drikker mig fuld med mine venner
atom
Jeg prøver at lave noget afslappende, men ikke alt for hjernedødt. Fx kan det virke afslappende i selve øjeblikket at se en "nem" film (læs: en, man har set 1000 gange før eller en, man ikke skal tænke over), men synes ikke det virker i længden. Man er nødt til at lave noget stimulerende, fx læse en bog eller spille et instrument eller tegne eller noget. Både så man føler, at man på den vilkårlige dag har lavet andet end dét, der stresser én (fx arbejde, lektier e.l.), men også for at skabe lidt afveksling fra hovedet. De to ting hænger egentlig ret meget sammen. Men ja. Det virker bedst for mig ar lave noget stimulerende/let udfordrende. Men også noget, man synes er sjovt.

Jeg kan godt lide at tegne/male/lave noget kreativt/kunstnerisk, læse, gå ture, drikke te, spille musik (sker meget sjældent efterhånden), se en hyggelig film (prøver at begrænse dette, da jeg altid ser Harry Potter eller miyazaki-film, som jeg har det alt for mange gange). Kan ikke lige komme i tanke om mere. Men kan godt lide følelsen af, at have gjort noget for min egen skyld på en stressende dag.
Efteraar
jeg sover. works every time!
Oik
Jeg er typen der sætter en røgelsespind på, og laver en kop kaffe. Nogen gange med internet, andre gange telefonen på sofaen.

Ellers laver jeg noget kreativt.
ChristianKongen9
Mediterer eller laver lidt yoga. Det elsker jeg
boat
Normalt plejer jeg at gå en tur, men lige for nyligt er jeg begyndt at tegne meget igen, efter at jeg har haft "artist's block" i 2 år. Synes at det er totalt hyggeligt (og på samme tid beroligende) at tegne og høre musik i flere timer.

Måske burde jeg ønske mig en tegnetablet til jul :b
Efteraar
og så gør jeg også rent og rydder op. den anden dag brugte jeg tre timer på at sortere mine blyanter
rotte
De ting der helt sikkert hjælper mig mest er tegning/maling eller at læse en bog. Synes også at stærk mad hjælper.

Men hvis jeg virkelig sådan er max stresset så hedder det bare trashy tv-programmer og junkfood tbh. Men det er ikke så tit.
Callary
Hvis jeg har overskud til det skriver jeg gerne, alting virkelig... men mest af alt er det ufærdige historier der bære præg af de følelser jeg nu måtte have inde
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.12 sekunder