Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Dagens yndlingssang
Musik
d
22:04:18
Serier
Film og TV
necroph codr
21:56:40
Hvilket styresystem bruger du?
Computer og Internet
Beartat o
15:20:13
Throwback/nosta lgi musik
Musik
boat
22:09:59
Hvilken sang har du på hjernen lige nu?
Musik
boat
15:21:20
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
boat
12:17:11
Muks' Now Playing Machine!
Musik
boat
23:43:45
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
d
21:16:45
Hvorfor er Linux bedre end Windows v1
Computer og Internet
boat
19:15:06
Yndlings replikker
Film og TV
Ham-I-V ed-Nok
18:04:59
Din næste koncert.
Musik
boat
16:54:56
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
Beartat o
11:41:54
Dine ynglings youtube'er! ?
Computer og Internet
d
09:54:23
Hvad nørder du for tiden?
Fri Snak
Ham-I-V ed-Nok
19:27:39
Alternative navne
Fællesbloggen
Mickel
20:41:56
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
boat
00:01:37
Kom ud med det!!!
Chat
Sump
22:02:41
Tænk En Tanke..
Chat
boat
15:25:34
Hvor mange kender du der hedder.. ?
Chat
boat
14:52:19
(Tal-)Krigsdoms tolen
Chat
Latios
22:39:51

Se indlæg

Muks » Generel » Fri Snak
Hvornår pynter du op til jul?
Fra d. 1 december/1. søndag i advent Fra d. 1 december/1. søndag i advent 56%[9 Stemmer]
Midt/slut november Midt/slut november 19%[3 Stemmer]
24 december 24 december 6%[1 Stemme]
Aldrig!!!!!!!!1111 Aldrig!!!!!!!!1111 13%[2 Stemmer]
Jeg tager det aldrig ned Jeg tager det aldrig ned 0%[0 Stemmer]
Juli Juli 6%[1 Stemme]
Antal stemmer : 16
 Udskriv debat
Julepynt
Oik
Det er snart jul! Så skal man jo pynte op til jul. Butikkerne begyndte før Halloween var ovre, så det er bare om at komme i gang!

.. eller hvad?
Der er mange holdninger om hvornår julepynten skal op (hvis den da skal det). Nogen kan ikke vente, andre gider ikke.
Stem, og skriv ét eller andet om jul i debatten.

Nyeste øverst

LadyMerian
Hængte een julestjerne op midt i december sidste år. Har ikke taget den ned. Men den er heller ikke særligt julet. Er ikke så meget til jul. Men de der lystrapper i vinduerne er dejlige. Lyspynt skal hænge hele vinteren <3 nisser skal forbydes.
t
jeg er kommunist så jeg holder aldrig jul. det er en højtid der både fejrer kristendommen og kapitalismen, de to ting min ideologi hader mest. det eneste gode ved jul er den røde farve overalt.
Ildkuglen
Pynter aldrig op til jul haha, holder den alligevel altid hos mine forældre, så synes ikke jeg får "brugt" julepynten, lol.

Men egentlig er det bare en dårlig undskyldning. Jeg gider ikke pynte op.

Vent, er en chokoladejulekalender julepynt? I så fald starter jeg 1. december :p (og slutter igen d. 10. ;))
Oik
Jeg har personligt valgt lidt at se bort fra det kristne aspekt i julen. Den startede jo også før kristendommen kom til, og "adopterede" den.
Ser det mere i den hedenske ånd, som i at vi fejre lysere tider, kvalitetstid og hygge med familien og den man holder af. Følelsen er egentlig kun blevet stærkere da vi fik barn.

Jeg er dog også ret splittet mht det materialistiske i at vi skal købe gaver til hinanden. Det er jeg heller ikke fan af, og flere i familien har også afskrevet konceptet. Bastian skal selvfølgelig ikke snydes!
Men det fylder meget lidt for mig, i den helhed julen ellers er.

Altså, du har spist det hele d 10? Eller glemt den?
Jeg ville kategorisere chokoladejulekalendre som en slags julepynt.
atom
Hos mine forældre glemmer vi det, så det sker typisk den 23.-24. dec, og så piller vi det ned i midten af januar, måske.
Strymol
Jeg har ikke julepynt derhjemme, men synes at det bør komme op i ca. midten af december og tages ned inden nytår.

Alle ved at det vigtigste ved julen er brune kartofler!
Oik
Nej, and!!
Lunaba
Jeg elsker jul!
Jeg pynter typisk op lige omkring d. 1., og så kommer det ned en gang i løbet af januar, typisk en gang i start/midt. Vi havde killing sidste jul, så det begrænsede det lidt (læs: alt jeg ikke kunne være nogenlunde ok med, at gik i stykker, blev i kassen), men ellers plejer jeg at have rigtig meget julepynt i hele hytten. Synes det er så hyggeligt! Håber mis er lidt mere rolig i år, så jeg kan få det hele frem igen.
Det hjælper mig med at komme i julestemning, inkl. diverse julekalendere, sange.. Ja, jeg er bare glad for jul! Det er bekymrende de år, hvor jeg ikke kommer i julestemning før d. 23. :)
Oik
Yaay, nogen der kan lide jul! :D
boat
Så snart det er den 1. december, så er mit værelse totalt dækket med julepynt. Elsker juledekoration, og hver jul ønsker jeg mig julepynt, så jeg ikke selv skal bruge så mange penge på det ;D så plejer jeg at pille det af omkring 29.-30. december.

Siden jeg er ateist, så består pynten kun af nisser, julemænd og julehjerter, for jeg forbinder julen mest med hygge og brun sovs :b
Oik
Du skal bare købe julepynten efter jul, så er det altid nedsat (i hvert fald i supermarkederne, om ikke andet).
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.09 sekunder