Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Kan muks spotte den næste trend?
XXX
Hej Muks,

Hele det her indlæg er et eksperiment, da jeg selv er vildt dårlig til at spotte trends, der efter noget tid eksploderer i popularitet. Var selv den sidste til at få en fidget spinner og se skam. Tænker derfor, muks' 1000 øjne er bedre end mine 2.

Det kan med andre ord være en trend inden for alt, vi leder efter. Fx cryptovaluta som bitcoin eller at denim eller moon boots bliver in igen i løbet af det næste års tid eller en tv-serie bliver kæmpe stor.

Så har du allerede spottet en trend, der er stor lige nu?

Eller har du noget, som du er sikker på, kun kan blive stort i løbet af meget kort tid?

Kom med et bud!

Ham-I-Ved-Nok
Arrival
Framework
og Boxabl bliver den nye standard på deres respektive markeder.
(eller også går de totalt konkurs)

N
Perlekæder til street, men fem softboys.

Callary
https://youtu.be/Yep6GVM0IYs

Peepy

Ham-I-Ved-Nok
Med alt det it-skrald og planlagt forældelse der er i omløb. Så ville det ikke undre mig, hvis folk enten begynder at reparere ting eller genanvende det på nye måder. En gammel PC kan f.eks. bruges som medieserver i hjemmet.

DIY Perks er et godt eksempel. Mange interessante projekter.

N
Det lader til at være højeste mode at ligne en junkie. Kalder det "Bahnhof Zoo Chique".

t
er ret sikker på orangerier efterhånden er blevet den nye udestue... udestuer varet mega hit i midt-slut 1900-tallet, for så at alle rev udestuerne ned fordi de ulideligt varme og irriterende og hvad skal man egentligt bruge den ekstra plads til??? men nu er orangerier så ved at lave sit comeback synes jeg - ser både influencers og nybyg med dem, hvor man bruger dem til at holde fester og har borde og stole stående. LIGESOM en udestue. bare fancier. og varmere i guess??

jeg har lige ryddet op i vores drivhus i den sidste uges tid og overvejer nu hvornår noget går fra bare at være et drivhus til et orangeri. fra nu af kan jeg vel bare sige jeg har et orangeri... og lyde smart lol

N
@67 vi kalder området henne ved vinduerne, for vores orangeri, fordi alle planterne står derhenne. Før vi omarrangerede møblerne, kaldte vi det for "Vinterhaven". Fordi alle planterne står der. Kan ikke huske hvorfor vi skiftede navnet.
Vi har ikke nogen citrusfrugter, men det er vel teknisk set et krav, før det kan være et orangeri.

Synes det lyder ret smart med ekstra varme, om vinteren. Så må man jo bare sørge for at man kan åbne vinduerne om sommeren. Idk, et orangeri/vinterhave er helt klart drømmen!

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
Ham-I-Ve...
20:24:37
Kan muks spotte den næste ...
Krop og sex
N
15:53:04
Muks' Now Playing Machine!