Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Ville i?
Fri Snak
Sommerf ugle...
15:59:24
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
Baka
01:55:40
Din musiker/band of the month
Musik
z
13:26:30
Fortæl den DÅRLIGSTE joke!
Fællesbloggen
Luldemo rt
15:09:29
Dit sidste køb
Mode og livsstil
t
12:43:28
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
altidvo ldstiv
18:49:47
Forslag til sommerferieakti viterer, tak!
Fri Snak
t
17:47:54
Hvad er det mest spændende job at snakke om?
Fri Snak
C
23:16:05
Udfold din kreativitet
Kreativitet
Chariot eer
13:27:31
Hvilken Youtube video kan ALTID få dig til at grine?
Computer og Internet
z
17:42:26
Muks' Now Playing Machine!
Musik
boat
14:53:12
Serier
Film og TV
boat
14:46:50
Reklamer - Nej tak
Krop og sex
z
14:18:28
Haiku-tråden!
Egen Litteratur
C
22:14:27
Drenge: Kan drenge og piger "bare&quot ; være venner?
Forhold
Sommerf ugle...
19:12:16
Chat emne Nyeste
"Æbler eller pærer?"
Chat
Luldemo rt
12:24:07
Talkrig
Chat
Latios
15:40:18
Tænk En Tanke..
Chat
boat
15:51:15
Kom ud med det!!!
Chat
boat
14:50:39
Hvor mange kender du der hedder.. ?
Chat
Anna-Mu s
10:16:39

Se indlæg

Muks » Følelser » Krop og sex
Hvordan skal hårene mellem benene være?
VÆK! Ingen hår VÆK! Ingen hår 13%[2 Stemmer]
Ligeglad Ligeglad 31%[5 Stemmer]
Bare gør det kort Bare gør det kort 38%[6 Stemmer]
Style den! Style den! 19%[3 Stemmer]
Antal stemmer : 16
 Udskriv debat
Attraktivt at have hår mellem benene?
TMP
So... flere af mine venner (kun mænd) siger at jeg skal klippe mig forneden, fordi pigerne ikke ville kunne lide det.

Hvad tænker i?

Nyeste øverst

VforVagina
Trim det. The ladyfolk kan ikke lide hår i munden.
Mickel
Jeg trimmer mit fordi jeg synes det bliver for voldsomt ellers, men jeg har ikke behov for at have glatte boller.

Ift. pigerne, så tror jeg det er en smagssag. Præcis ligesom det er den anden vej. Du vil skræmme nogen væk uanset hvad, så hold det på et niveau du synes virker fornuftigt - og hvis du en dag har en fast partner, så kan du jo høre hende ad. :)
altidvoldstiv
Det er helt op til dig selv.
Helt personligt kan jeg godt lide, hvis de lige er trimmet lidt, i hvert fald hvis du gerne vil have blowjobs.
Men det skal ikke helt væk, det ville være lidt underligt imo.
Men det er jo bare mig.
Hundemad
gør det pænt og indbydende. personligt kunne jeg godt overveje at investere i et "kit" til den intime behåring, da der jo nærmest er gået sport i at have velplejet hår dernede!
Charioteer
Jeg foretrækker mænd med hår. :)
Omkring kønsdelene må det gerne være trimmet lidt med saksen, men vil hellere have hår, end at det er barberet væk.
Resten af kroppen skal helst være pelset ind.
Sommerfuglen Sonny
Jeg er ligeglad. Jeg er ærlig talt også ligeglad med om jeg får hår i munden, men så vil jeg heller ikke høre et kny hvis det ser usexet ud hvis jeg tager løse hår ud bagefter.
Det er 100% rarere at være sammen med nogen, der er komfortable med deres situation - uanset om det betyder hår eller ingen hår.

Men allerede her i debatten får man mange forskellige svar. Så det er langt mere effektivt at spørge sin partner, hvis man afmåler sin situation for at behage andre fremfor hvad man selv finder rart/praktisk (ikke at de to ikke kan være forenelige)
C
Do whatever the fuck you want!
Hvis du ved hvad det er.... har haft timelange samtaler om kropsbehåring med mine veninder. Mest fordi samfundet har lært os at det skal væk og at vi derfor ikke ved, hvad vi egentligt selv synes.

Jeg har sindssygt svært ved at beslutte mig for, hvordan mit fissehår skal se ud. Jeg synes godt om at være blød og glat barberet. Jeg synes godt om ikke at skulle bruge tid og tanke på det (men kan ikke lade være med at tænke på det i nogen grad). Jeg synes godt om ideen om at trimme det i kanterne fordi jeg så tænker at det signalerer at jeg går op i det, men ikke lader mig diktere af samfundet. Jeg synes godt om ideen om at farve det og barbere det i en hjerteform så jeg kan sætte mit personlige præg på det. Jeg kan godt lide at lade mine fingre løbe igennem hårene på venusbjerget.

Så det er svært at vælge. Men lige nu barberer jeg det i en trekantsform så folk kan se at jeg går op i det, men ikke for meget i guess. Men det gør jeg xD

Jeg har ikke noget imod hår i munden. Dem kan man pille ud. Jeg er vant til at være sammen med mænd der trimmer det. Synes det virker langt når de ikke gør det. Men det er udelukkende fordi de fleste efter min erfaring trimmer det. Ikke fordi der er noget i vejen med at det er langt.

Jeg ville ønske at man ikke burde tænke så meget over kønshår.
Men i det mindste har jeg aldrig følt behov til at barbere ben og for et halvt år side sluttede jeg fred med mine armhulehår. Så det går fremad <3
C
Fik komplimenter for min kønsbehåring igår <3<3 det er første gang nogensinde.
Engang var der een der grinede af det. Det må man aldrig gøre!!!!!
Metta
Alt med måde, synes jeg. Personligt synes jeg en kæmpe busk kan være ret intimiderende, men jeg ville egentlig hellere have et kæmpe utrimmet vildness, end en bar glatbarberet pølse. Jeg synes bestemt ikke fyre skal glatbarbere sig forneden! (og egentlig heller ikke foroven, men det er jeg lidt mere large med).

Jeg synes egentlig heller ikke det er så pænt på piger (føler mig som en 10 årig de få gange jeg har gjort det), men det kan måske bedre gå an, til sammenligning med mænd.

Du skal gøre det du helst vil, men jeg er bestemt ikke enig i dine venner. Alle piger foretrækker ikke en glatbarberet fyr. Nogen gør nok, men jeg tror faktisk ikke det er majoriteten.
Jeg tror pointen er at de fleste foretrækker soignering, men du behøver ikke fjerne det hele for at vise du er hygiejnisk. At trimme kan fint klare det, hvis man gider det. Hvis ens naturlige behåring slet ikke er så voldsom, så kan man jo også fint lade være uden det behøver at være uattraktivt hellere.
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.10 sekunder