Se indlæg
Muks » Fritid » Musik
 Udskriv debat
Last.fm - your year in music
boat
Jaa, så er last.fms årsrapport aka. Last.year tilbage igen :D

Hvem/hvad er jeres mest scrobblede artist, album, sang, tags osv. i 2017?
Link gerne til jeres resultater!
-----
her er mine resultater
Jeg kunne åbenbart rigtigt godt lide Interpol i 2017, og jeg har ikke hørt lige så meget musik som i 2016. Er lidt overrasket over, at New Order er min top nye artist, for jeg har ikke engang lagt mærke til, at jeg har hørt dem så meget ^^

t
jeg hørte lidt over 4400 sange hvilket jeg er virkelig glad for, jeg har ikke hørt så meget musik siden 2013! ikke at det er noget i forhold til mange andre, det er ca et album om dagen, men det er nice for mig og jeg håber 2018 bringer mere musik og nye artister. jeg formåede også at have en streak på over en måned hvilket igen er godt, det er vigtigt at blive ved med at høre musik.
min mest lyttede kunstner var paramore \m/ og min top discovery var the 1975. ikke super overraskende. land of talk - world made er nu også min mest scrobbled sang nogensinde med lige under 200 scrobbles lol.
det er ganske ok resultater

z
Synes jeg har haft enormt god smag i 2017. Alt det nye musik jeg har fundet og lyttet til har været mere og mere mig, egentlig. Nogle gange tænker jeg tilbage på hvad jeg har lyttet til i 2013 og 2014 og tænker at jeg slet ikke har haft styr på min smag på samme måde.
Tror jeg er blevet bedre til at udtrykke mig eller måske føle udtryk på en eller anden måde. Og i takt med det (hehe) er jeg blevet bedre til at værdsætte alle de ting jeg har fundet på en ny måde en dengang.

Top 5 sange
i.imgur.com/0amjKQY.png
Alle fra 5 forskellige kunstnere (næsten, Eiafuawn og Duster deler medlemmer hehe) spredt over 4 vidt forskellige ting.

i.imgur.com/D6iZbEK.png
Sjovt at se at jeg ikke scrobblede fra September til Marts

Top 10
i.imgur.com/6VVGsOt.png
Underligt at Sufjan ikke viser sig.. Ellers en god samling på ét år.

Bonus sang 1
Bonus sang 2
Bonus sang 3
4
.
Redigeret af z d. 07-01-2018 21:05

http://niclasjensen.dk/
boat
Genopliver tråden, fordi last.fm har lavet en 2018-udgave!

Her er mine resultater

Jeg er ikke overrasket over at se Two Door Cinema Club som min mest scrobblede artist/band, men jeg havde godt nok ikke troet, at jeg ville have over 900 scrobbles på Tourist History. Undercover Martyn har jeg hørt 285 gange, og jeg er stadigvæk ikke træt af den sang, også selvom den kun består af 8 sætninger, hvilket er ret imponerende.

Mine top tags er indie, rock, indie rock, alternative og electronic. Ikke overraskende :b

Top discovered artist er Jesper Binzer (62 scrobbles), top discovered sang er Reconstrucdead med D-A-D (168 scrobbles), og top discovered album er Helpyourselfish med D-A-D (191 scrobbles). Jeg har åbenbart været meget glad for D-A-D i 2018 :3

Jeg har kun scrobblet 12,699 gange, hvilket er gået ned i forhold til 2017, hvor jeg har scrobblet 20,404 :<

z
i.imgur.com/r8Owgw3.png
rap is life

http://niclasjensen.dk/
boat
Father John Misty er top dollar <3

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z