Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Hvad gør I i dag, hvis I skal finde f.eks. en gul kjole med blomste...
Mode og livsstil
Metta
09:13:46
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
01:37:36
Salat
Fri Snak
fennesz
18:34:06
Jeg skal bruge et logo
Computer og Internet
altidvo ldstiv
11:25:57
Hvor køber man de billigste øl?
Fri Snak
altidvo ldstiv
20:21:39
Madplans mad
Fri Snak
NogetAn det
19:57:45
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
z
11:54:09
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
fennesz
12:32:16
Chattens traumer - muks' qdb
Fællesbloggen
Latios
22:02:02
Enneagrammet
Fri Snak
Chariot eer
20:16:15
Dit gamle brugernavn
Fri Snak
Metta
12:19:06
Skal jeg bede om at få min IQ at vide?
Fri Snak
z
11:19:38
Metalquiz onsdag i København
Musik
Chariot eer
10:51:21
Muks cast away
Fri Snak
Sommerf ugle...
19:43:03
Bæredygtig livsstil
Mode og livsstil
Metta
16:54:38
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
Luldemo rt
08:52:28
Tænk En Tanke..
Chat
b27
23:31:25
Sig godmorgen
Chat
Luldemo rt
11:17:55
"Æbler eller pærer?"
Chat
Luldemo rt
16:54:05
Kom ud med det!!!
Chat
boat
14:50:39

Se indlæg

Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Dokumentar
fennesz
Hvilken dokumentar så du sidst, og hvad syntes du om den?

Nyeste øverst

t
tæller tedtalks? i såfald handlede den om skizofreni og fordommene bag. så snart folk siger de hører stemmer bliver de stemplet som syge i hovedet og får kastet antpsykotisk medicin efter sig. i realiteten har op mod 25% af befolkingen hørt stemmer på et tidspunkt i sit liv. og det er også forkert at man ikke kan helbredes, at det er kronisk og at man aldrig kan få det bedre.

hvis tedtalks ikke tæller, så var det en naturdokumentar om vancouver island. fuck der er flot og mange nice dyr. elsker bævere. hvordan fuck ved de, de skal lave en dæmning?? de gør det bare! og bjørne er vilde til at fange laks. laks' måde at reproducere sig er btw fucked up, de svømmer mod strømmen i mange kilometer op ad floder mod stille vand, en del bliver slemt tilredt under vejen og dør, nogle bliver ædt af bjørne. resten der er tilbage og når til hvor de skal gyde ligger sig til at dø efter de har lagt æggene og befrugtet dem fordi de er afkræftet og ikke kan leve i ferskvand. værste knald ever.
elsker naturdokumentarer, specielt dem om dyr. naturen er så fucking vild.
burq
Tine:

Hvad hed den ted talk?
Slettet bruger
#3 skrev:

Tine:

Hvad hed den ted talk?

Det vil jeg også gerne vide!
t
det var faktisk to: https://www.youtu...yjEN3peCJw og https://www.youtu...CILJA110Y. nr 2 er klart den bedste, fuck hvor var hun langt væk.
z
Daft Punk Unchained handler om hvordan Daft Punk udførte deres image og musik og idealer igennem bekendte, managers, agenter og andre. Det kom bag på mig hvor gennemtænkt og veludført de egentlig har gjort sig selv og det er vildt fedt at høre om.
Metta
Vi har lige set Cowspiracy, men det ved du jo godt ..
VforVagina
Sidste jeg så var The Trap af Adam Curtis. Kan ikke anbefale ham højt nok. Han er genial. Se alt hvad han har lavet, hvis du kan. Flere gange. For eksempel The Power of Nightmares. Den gjorde mig virkelig interesseret i Sayyid Qutb, og hans idéer. Powerful stuff
Efteraar
A Plastic Ocean. Jeg græder over hvor forfærdelige vi mennesker er, men jeg er glad for at vi er så gode til at genbruge i DK som vi nu er.
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.08 sekunder