Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Kalder alle med forstand på dagpenge
N
Okay, så jeg har lige meldt mig ledig på jobnet, udfyldt CV og ledighedsblanketten på min a-kasses hjemmeside. Er det det?
Jeg skal ikle tale med en sød og bebrejdende dame i telefonen? Eller dukke op til en samtale et eller andet sted?
Højskolen starter imorgen, nemlig og det kunne da være hyggeligt at starte samtidigt med de andre? Så skal lige finde ud af om jeg kan tage afsted endnu?

Ild
Tror generelt man skal "have lov" til at tage på højskole på dagpenge, men det kommer måske an på a-kassen?
Hvilken højskole har du valgt? :D

N
Damen i telefonen sagde at der var nogen der tog afsted uden at indberette det. Man kan jo stadigt tage til jobsamtaler så de opdager det ved ikke. Har valgt Uldum :)
Spørgsmålet var egentligt mest bare: Har jeg søgt dagpenge? Det virkede lidt for nemt.

foamy
Har du fået nogle information om hvorvidt du skal udfylde dagpengekort nu eller vente til sidst på måneden? Og er du egentlig berettiget til dagpenge allerede nu? Normalt skal man udfylde kortet sidst på måneden, men det kommer også an på, hvornår du har ret til dagpenge fra. Er godt nok ikke ekspert på området da jeg literally lige er startet selv, så er garanteret lige så forvirret som dig. Men angående møder ved jeg, at du nok snarest bliver indkaldt til nogle intromøder både i din A-kasse og jobcenteret. Men det skal de nok informere dig om.

N
Altså JEG VED IKKE OM JEG OVERHOVEDET HAR SØGT DAGPENGE!!!

N
Venter med at tage af sted og ringer til akassen på mandag...

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
necrophcodr
15:12:37
hvor mange steder har du boet
Fri Snak
Charioteer
21:26:52
Muks' Now Playing Machine!