Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Efter et år med skolestress
Fri Snak
Chariot eer
13:26:34
Chattens traumer - muks' qdb
Fællesbloggen
z
20:55:38
Akavet dilemma
Fri Snak
Ildkugl en
13:05:20
Efterårshaiku
Egen Litteratur
C
07:39:33
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
15:26:20
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
z
12:59:25
Hvordan afviser man en real-life venneanmodning?
Fri Snak
NogetAn det
18:07:53
te
Mode og livsstil
altidvo ldstiv
01:21:09
Hvordan fik i jeres venner?
Fri Snak
Metta
12:00:58
Om surdej og tandlæger
Fællesbloggen
fennesz
11:20:56
Hvor stor er din pik?
Krop og sex
Chariot eer
14:50:30
Hvordan man bliver en god kopige
Krop og sex
z
21:28:26
Linuxtråden
Computer og Internet
Ham-I-V ed-Nok
17:07:21
Føler du dig nogensinde som to mennesker på én gang?
Fri Snak
Sommerf ugle...
18:28:23
Underligt
Forhold
Callary
19:38:17
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
Latios
22:29:25
En sætning du har sagt idag :D
Chat
Callary
00:31:59
Tænk En Tanke..
Chat
Lunaba
15:19:13
Sig godmorgen
Chat
z
00:21:28
Kom ud med det!!!
Chat
Sump
12:52:47

Se indlæg

Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Hvor stor er din pik?
@@_69ytGb
Besvares gerne anonymt, egentlig.
Jeg er bare nysgerrig. Hvordan ser folks pikke egentlig ud? Tyk, tynd? Lang, kort? Hvor lang? Hvor tyk? Drejer den til en bestemt side?

Det er ikke rigtigt noget, man snakker så meget om, så man kan måske godt undre sig over, om ens egen pik mon hører under normen?
Så jeg er nysgerrig..
Hvordan er din pik?

Der er selvfølgelig ingen der skal føle sig fornærmet over denne debat og det er jo helt frivilligt at svare/læse tråden.

Nyeste øverst

Pillow
Min diller er noget tykkere end en pingvinstang, men også noget kortere.

I tal er det ca. 13 cm i længden og 5cm ved roden. Jeg har set længere dillere, men jeg er nu meget godt tilfreds med den. :)
@@_h87ÆåF
15-16 cm i længden men relativt tynd
Callary
Jeg har ikke en penis, men hvis jeg havde en, var den ikke grøn som Piccolos, eller havde fire hoveder som et myrepindsvin eller en slambert der er 40 gange min højde som små krebsdyr...
Den ville heller ikke have svamp, cause thats nasty, den ville ikke være tyk som et yougurtbrød, fordi så har jeg godt nok ondt af alle der kommer i nærheden af mig...

Men generelt så tror jeg bare at den ville være normal, eller omformelig så folk kunne få den som de ville
skrubtus
Jeg har desværre en meget lille en af slagsen, så jeg har det problem at jeg hele tiden skal have kønsbehåringen klippet ned, så jeg kan tisse uhindret.
Charioteer
#1 skrev:

Besvares gerne anonymt, egentlig.
Jeg er bare nysgerrig. Hvordan ser folks pikke egentlig ud? Tyk, tynd? Lang, kort? Hvor lang? Hvor tyk? Drejer den til en bestemt side?

Det er ikke rigtigt noget, man snakker så meget om, så man kan måske godt undre sig over, om ens egen pik mon hører under normen?
Så jeg er nysgerrig..
Hvordan er din pik?

Der er selvfølgelig ingen der skal føle sig fornærmet over denne debat og det er jo helt frivilligt at svare/læse tråden.

Hvis der er nogen, der sidder derude og ikke ønsker at dele sin pikform, men har en kort til normal længde forholdsvist tyk pik med en god kurve, så er I altså vidundere for kvinder imo, og det skal I vide.
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.28 sekunder