Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
z
00:55:15
Muks' Now Playing Machine!
Musik
Cirkel
13:49:59
Mangler noget nyt musik
Musik
boat
20:57:00
Hvilken berømthed ligner muskerne?
Fri Snak
C
11:32:54
Julefrokost
Fri Snak
C
11:28:42
Den fedeste musik video
Musik
boat
18:19:39
Fortæl den DÅRLIGSTE joke!
Fællesbloggen
boat
14:34:39
Gik du glip af en koncert?
Musik
boat
14:26:16
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
nej
12:05:07
Yndlings Film?
Film og TV
boat
16:47:40
Hvilken Youtube video kan ALTID få dig til at grine?
Computer og Internet
z
00:11:40
Kun én sang
Musik
boat
19:41:22
Hvad nørder du for tiden?
Fri Snak
burq
00:44:20
Dagens yndlingssang
Musik
boat
00:03:55
En ting, der har gjort dig glad
Fri Snak
burq
20:13:51
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
Luldemo rt
21:24:04
Ja-legen
Chat
boat
15:32:05
IKKE ja/nej.
Chat
boat
15:22:11
Ja/nej spørgsmål.
Chat
boat
15:17:25
Tænk En Tanke..
Chat
Sneppen
00:38:10

Se indlæg

Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Hvordan man bliver en god kopige
Charioteer
Hej.

Drenge: Hvad er jeres bedste råd til cowgirl positionen?
Hvad tænder jer især? Ud over, at hun skal se ud som om, hun nyder det. Jeg er altid bange for at lægge for meget pres på pikken og bøje den. Er det bedst at kære frem og tilbage? Op og ned? Er det altid kun en overgangsstilling, eller er jeg bare ikke dygtig nok til at tænde fyrene ved den? Det virker aldrig som om, de nyder den, men på den anden side har mænd altid det samme apatiske blik under sex ...

Piger: Hvad gør I med hofterne?? Strækker I ud inden, eller er I født med smidige og stærke hofter? Det gør så ondt på mig. Mine ankler og knæ dør også, og det dér med at hoppe op og ned forstår jeg slet ikke - hvordan genererer man kraften til det? Hvordan skal man sidde? Mærker I noget? Jeg mærker 100 % ingenting, det er som om, jeg bliver et bundløst hul, når jeg sætter mig der, men når vi så skifter, kan jeg godt mærke ham igen. Klemmer I sammen?

Positionen er fræk, og vil gerne bruge den til at "belønne" fyren eller styre ham. Såvil gerne hør ejeres råd

Nyeste øverst

burq
Altså, jeg synes det er det styrende element ved det, der gør det frækt. At pigen lidt ligesom leger med mig og bestemmer tempoet og egentlig tirrer mig. Så hun kan gå langsomt til den til pludselig at køre hårdt på for så at snyde mig lige pludselig, hvor det er ved at blive rigtig godt.

Og ja, som du siger, skal pigen selvfølgelig nyde det selv, og det er frækt, når man kan se hun nyder det, det sexede ved det er også, at man kan se hele pigen næsten.
burq
Og det apatiske blik kan måske være, at det er et signal om, at de er opslugt af nydelsen?
Charioteer
#2 > Må man også godt køre frem og tilbage? Jeg synes, det er næsten umuligt at 'hoppe' op og ned.

Og det apatiske blik kan måske være, at det er et signal om, at de er opslugt af nydelsen?

Hmm .. Ikke i disse tilfælde.

Det styrende er netop frækt. Men det kan være svært at vurdere, hvornår det er godt, hvis man ikke får respons.
Ville du kunne komme af, at hun sad ovenpå? Af ren nysgerrighed. For jeg har aldrig hørt om nogen mænd, der har opnået udløsning af det.
C
Jeg hader det.
Jeg gider ikke bevæge mig, jeg bliver usikker på om jeg gør det forkert og jeg rev engang en fyrs pikhovedstreng over da jeg red ham.
HADER det. Kan slet ikke fokusere på om det er rart eller ej.
Lortestilling.
C
Man kan sagtens få mænd til at komme i den position btw.
t
jeg har læst at mænd ikke får noget ud af at kvinder bevæger sig frem og tilbage og at det ligefrem kan føles mærkeligt eller smertefuldt men det er jo individuelt, så spørg dem du er sammen med.

mht resten så lyder det som om du overtænker lidt - hvis det gør ondt at hoppe op og ned og du ikke rigtigt kan mærke noget, så er det nok bare ikke en stilling for dig :) fokuser på din egen nydelse. du kan læse hvad burq skriver, det frække for manden er ikke så meget det fysiske der foregår men at de kan se din krop og at du bestemmer, hvad der sker.
jeg får personligt ikke ondt af det men det bliver hurtigt hårdt for lårmusklerne (#weak) og det er begrænset hvor hurtigt tempoet er. jeg er også ret smidig i hofterne så jeg er måske en outlier - prøv at øve nogle hofte-fokuseret yoga stillinger og se om det bliver bedre?
eksperimenter og se, om smerten forsvinder, og hvis ikke, så ville jeg finde en anden stilling, der ikke gør ondt på dig og som du selv får noget ud af :)
FRIES
La' mig se dig gå frem og tilbage
Fra side til side
La' mig se dig gå op og ned
Kom nu, bli' ved
Slettet bruger
#8 synes umiddelbart at dét omkvæd opfordrer til mange forskellige måder at lave cowgirl på...
z
Find en at øve dig med som kommunikerer bedre end med apatiske blikke
FRIES
#9 skrev:

#8 synes umiddelbart at dét omkvæd opfordrer til mange forskellige måder at lave cowgirl på...

Se det jeg har markeret med rødt!
Charioteer
Update - jeg kunne mærke lidt i dag! Og det gjorde ikke ondt!
Tak for jeres svar.

@huh: Så skal man have hjælp. Selv med hjælp kan jeg ikke køre mere end 10 sek. op og ned.

@deda: Hvor finder man sådan én? ;)

Update søndag:
I dag kunne jeg mærke meget.
Redigeret af indlæggets forfatter d. 11-03-2018 19:21:52
z
Det finder men ud af når man snakker med dem.. Tror jeg..
Ej, det går jo op i sig selv. Dem man kan spørge og få et svar hos, vel. Ved det ikke? Find nogen der går op i det på en videnskabelig måde som du gør i oplægget her
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.12 sekunder