Se indlæg
Muks » Følelser » Forhold
 Udskriv debat
Spørgsmål til piger: "hvordan man får en pige til at kunne lide dig"?
TMP
https://www.youtube.com/watch?v=9MFrslI2aM4

Basically han påstår at piger er interesseret i 2 ting:
- Dine sociale validitet; hvor populær du er blandt andre.
- Din selvsikkerhed; Hvor fremstående og positiv du er.

Prøv at se hele videoen.

Mit spørgsmål er nu til pigerne. Passer dette?
Umiddelbart lyder det logisk nok. Jeg tænker at sådan er det også for hvordan man får mænd til at kunne lide en.

Jeg siger IKKE at disse er de ENESTE måder at få en til at kunne lide dig på. Men stadigvæk interesssant.

http://www.hamun.internetguiden.dk
burq
Er det her indlæg lavet, fordi du bare gerne vil diskutere emnet eller er det, fordi du gerne vil vide lidt om, hvordan du kan score piger?

z
Som forord: jeg er ikke en pige der ved om det passer. Bum.

Det er sjovt, for jeg har ledt efter videoer a la den der, men jeg blev nødt til at lave en kringlet "how to flirt -psychological -prank" søgning for at fjerne clickbait selvhjælp og (åndssvage) prank videoer.

Noget der slår mig, når jeg ser sådan nogen videoer, er hvor underligt konceptet er. Dyr og laverestående væsner end os har sex og finder mager HELT af natur - deres uskyldige hjerner har ikke brug for YouTube for at udføre deres biologiske formål. Men det har vi.

På den anden side tror jeg egentlig at vi, mennesker, besidder den viden af natur - det bliver vi jo nødt til, right? Det kan godt være at vi er fucked i låget af underlige kapitalistiske idealer, bikini-reklamer, Justin Biebers sixpack og alle mulige usikkerheder, men vi kan da for fanden ikke have glemt hvad det er at have sex, at finde en modpart og fuldbyrde den seksuelle akt vi er blevet født til.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg egentlig at disse videoer kun hjælper som trøst og som et skub der skal sende dig ud i verden så du kan forsøge, teste, smage og mest af alt, få erfaring. Og jeg tror det er en nem video at se hvis man lider de usikkerheder vores samfund har skabt som følge af vores flugt fra den måde dyrene gør det på.

Come on... "At være attraktiv" kan vel ikke være noget, man skal bruge en selvhjælpsvideo til at finde ud af.

http://niclasjensen.dk/
Lorem ipsuM
Jeg er interesseret i de 2 ting og alt muligt andet. Men et godt førstehåndsindtryk gør naturligvis alting meget lettere!

Charioteer

#1 skrev:

https://www.youtube.com/watch?v=9MFrslI2aM4

Basically han påstår at piger er interesseret i 2 ting:
- Dine sociale validitet; hvor populær du er blandt andre.
- Din selvsikkerhed; Hvor fremstående og positiv du er.

Prøv at se hele videoen.

Mit spørgsmål er nu til pigerne. Passer dette?
Umiddelbart lyder det logisk nok. Jeg tænker at sådan er det også for hvordan man får mænd til at kunne lide en.

Jeg siger IKKE at disse er de ENESTE måder at få en til at kunne lide dig på. Men stadigvæk interesssant.

Ser (måske) videoen senere.
Det er ikke de to afgørende faktorer for mig.

Sommerfuglen Sonny
Jeg tror grunden til at videoen virker så off putting på mig, er fordi jeg personligt falder udenfor kategori. Eller fordi min hjerne arbejder lidt 'Rasmus modsat' på den måde.

Jeg søger tryghed, hvilket jeg ikke finder ved Mr. Popular (eller miss Popular for den sags skyld) og jeg søger efter noget der er 'anderledes' eller 'aparte'. Folk med en eller anden form for 'knæk', anderledes livshistorie eller livssyn, 'plagede sjæle' - eller folk jeg kan spejle mig i, fordi de af de fleste mennesker ville blive bedømt som 'sære'. Der er en hvis tryghed i at kunne spejle sig, men 'mærkelige' mennesker er bare mere interessante for mig.
Hvis noget, tror jeg at et 'lavere tal' er mere hvad jeg går efter. Man kan så diskutere, om det er fordi mit eget 'tal' er så latterligt lavt, eller om det netop er fordi jeg er lidt 'sær' og min opfattelse af mennesker bare vil være på tværs.

TMP

#2 skrev:

Er det her indlæg lavet, fordi du bare gerne vil diskutere emnet eller er det, fordi du gerne vil vide lidt om, hvordan du kan score piger?

Begge really.

http://www.hamun.internetguiden.dk
Ham-I-Ved-Nok

Det er til dels rigtigt, men der er også andre faktorer der spiller ind.
Jeg har f.eks. set nogle videoer hvor der bliver snakket om at du som person skal vise den sexuelle del af dig selv, da det signalerer at du er ledig (eller hvad man skal sige).
+ det kan være med til at tænde pigen og derved opbygge kemi.

Dog skal man også være forsigtig, da man let kan komme til at fremstå creepy, hvis man er for for nærgående eller direkte. Der er mange ting man skal tage højde for. Vil heller ikke påstå at jeg er 100% god til det selv, men jeg har da haft nogle oplevelser, som jeg aldrig havde før jeg begyndte at bruge de metoder, jeg har lært igennem youtube.

Also:

Hej folkens :D
Det er længe siden.

Styrmand Kødkikkert
Efter jeg er blevet 100% kold og ligeglad med kvinder er der virkelig begyndt og ske ting og sager.
Aldrig har så mange kvinder været vild med mig som nu.

Kvinder er mig et mysterie......

necrophcodr
Af en tråd der handler om et spørgsmål til piger er der godt nok mange af det modsatte køn der angiver et svar.

http://necrophcodr.me
Styrmand Kødkikkert
Ja det er ren undertrykkelse. Puha.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
12:45:18
citat fra den sang du høre...
Musik