Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
Go or no go?
Go - til enhver anledning, også jobbet! Go - til enhver anledning, også jobbet! 25%[5 Stemmer]
Go - men kun visse anledninger Go - men kun visse anledninger 45%[9 Stemmer]
Go - men kun på stranden/privat Go - men kun på stranden/privat 5%[1 Stemme]
No go - det er lidt for blottende No go - det er lidt for blottende 5%[1 Stemme]
No go - det ser bare generelt herrens ud No go - det ser bare generelt herrens ud 5%[1 Stemme]
PATTER! PATTER! 15%[3 Stemmer]
Antal stemmer : 20
 Udskriv debat
Gennemsigtige trøjer - go or no go?
Riiwn
Jeg har to gennemsigtige trøjer, som jeg egentlig godt kan lide, særligt nu hvor det er meget varmt. Men jeg ved ærlig talt ikke hvor 'acceptable' de er i forhold til anledning? Går det an at gå med sådan noget? Jeg kunne aldrig finde på at tage det på, på arbejde, men bare en tur ned i byen eller en park på en varm sommerdag. Eller er det noget der kun hører hjemme på stranden? If even?
i.imgur.com/N05KcqZ.jpg
Det er sikkert mest ideelt med en top under, men så synes jeg det går lidt imod at være en luftig sommertrøje.

nej
Jeg elsker det !! jeg synes det ser mega fedt ud, og hvis man har en (lille) top / BH ting indenunder kan jeg ikke se at det nødvendigvis skulle være "uacceptabelt" i nogle situationer. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvor man arbejder henne.

Men ja, det er vildt lækkert luftigt specielt hvis man (som jeg) ikke går i andet end sort.

Slettet Bruger 0
Jeg går generelt ikke i gennemsigtigt tøj, ellers har jeg noget indenunder, der gør det lidt "usynligt". Jeg tror heller ikke, jeg ville have det på på arbejde. Men det handler helt sikkert mere om min egen stil... synes det er fuldkommen acceptabelt i hvert fald. go for it! Tænker i hvert fald det er virkelig lækkert her om sommeren.

rotte
Jeg har tit sådan nogle halv-gennemsigtige bluser eller t-shirts på med en bandeau, bikinitop eller noget indenunder og synes det ser super fedt ud. Jeg er ikke sikker på at jeg ville have dem på i skole eller på arbejde (alt afhængig hvor jeg arbejdede selvfølgelig). Jeg synes især tit at man ser fyre rende rundt i bar overkrop omkring parker (eller bare generelt) og den slags når det er varm udenfor, så hvorfor skulle piger ikke også sagtens (i det mindste) kunne have gennemsigtige bluser på? Det kan jeg altså ikke se noget galt i.

Der er altså ikke noget bedre når det er varmt uden for og jeg synes det er et mega nice look. Så jeg siger go for it.

rotte
Jeg har tit sådan nogle halv-gennemsigtige bluser eller t-shirts på med en bandeau, bikinitop eller noget indenunder og synes det ser super fedt ud. Jeg er ikke sikker på at jeg ville have dem på i skole eller på arbejde (alt afhængig hvor jeg arbejdede selvfølgelig). Jeg synes især tit at man ser fyre rende rundt i bar overkrop omkring parker (eller bare generelt) og den slags når det er varm udenfor, så hvorfor skulle piger ikke også sagtens (i det mindste) kunne have gennemsigtige bluser på? Det kan jeg altså ikke se noget galt i.

Der er altså ikke noget bedre når det er varmt uden for og jeg synes det er et mega nice look. Så jeg siger go for it.

foamy
Nu håber jeg ikke, at det her er et træls svar - og hvis du føler dig super tilpas i de gennemsigtige bluser, så synes jeg helt sikkert, at du skal holde fast i det. Når det er sagt, så synes jeg personligt, at det er en smule teenage-agtigt med det gennemsigte look. Det kommer selvfølgelig også an på, hvad du har på indenunder; en neutral sports-BH kan vel godt gå an, men jeg synes det bliver lidt for voldsomt, hvis man f.eks. har en push-up blonde-BH på. Nu er jeg selvfølgelig også fra det konservative Sønderjylland og er klar over, et moden nok er lidt anderledes i de større byer.

Jeg føler dog selv, at jeg er blevet lidt for gammel til at gå i den slags tøj. Men jeg er også super uptight angående det tøj, jeg har på (for ikke at nævne mit ekstremt anstrengte forhold til min krop). Derfor ville gennemsigte bluser være et no-go for mit vedkommende. Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i, at andre slet ikke har det på samme måde, og det synes jeg kun er fedt. Det vigtigste er, at man går i det tøj, man føler sig bedst tilpas i.

Charioteer
De er flotte til dig. Men ikke på arbejdet.
Synes ikke, der ville være noget galt i at bruge dem på stranden, på en gåtur, hjemme eller hvis anledningen lægger op til det. De virker nok heller ikke helt lige så gennemsigtige sent om aftenen.

necrophcodr
At gå med det på arbejdet eller ej afhænger jo af ens arbejdsgiver. Jeg synes det er fint nok til det hele, vejret er jo perfekt til det.

https://necrophcodr.me
Riiwn
Det er bestemt ikke et træls svar :) Men også mange af grundene til jeg netop bliver lidt i tvivl.
Jeg er tilpas i dem, på det punkt at de er behagelige at have på, men jeg bliver utilpas i dem, fordi jeg bliver meget selvbevidst fordi jeg bliver i tvivl om de er for blottende (og deraf debatten).
Jeg går stort set kun med sports bh, og er født sønderjyde i Århus, så mine forhold til den slags tøj er ret splittet.

Men tak for alles svar! Jeg tror jeg går lidt mere i dem, i hvert fald bare til en gåtur i byen/parken, så må jeg bare skide højt på om nogen skulle synes det var for meget :)

Det er ikke min arbejdsgiver jeg ville være bekymret for :D
Jeg er i praktik som pædagogmedhjælper for voksne udviklingshæmmede. Det er ikke helt det rette "crowd" til den type tøj. Her bliver nogen af dem nemt provokeret alene af min septum piercing.

N
Go. Mega go.

Callary
Jeg ville ikke selv gå med det, jeg som sådan hader ikke min krop, men jeg er heller ikke super glad for den. Det kan se godt ud på folk, men der er tider til alting. Til fester kan det være super nice, men på arbejdet er det måske ikke så nice, med mindre folk er okay med det

avs
Go

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
N
Altså jeg render rundt med bar mave i alle sammenhænge. Lidt maveskind er sgu da ikke så farligt.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
necrophcodr
15:12:37
hvor mange steder har du boet
Fri Snak
Charioteer
21:26:52
Muks' Now Playing Machine!