Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Hvad gør I i dag, hvis I skal finde f.eks. en gul kjole med blomste...
Mode og livsstil
Metta
09:13:46
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
01:37:36
Salat
Fri Snak
fennesz
18:34:06
Jeg skal bruge et logo
Computer og Internet
altidvo ldstiv
11:25:57
Hvor køber man de billigste øl?
Fri Snak
altidvo ldstiv
20:21:39
Madplans mad
Fri Snak
NogetAn det
19:57:45
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
z
11:54:09
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
fennesz
12:32:16
Chattens traumer - muks' qdb
Fællesbloggen
Latios
22:02:02
Enneagrammet
Fri Snak
Chariot eer
20:16:15
Dit gamle brugernavn
Fri Snak
Metta
12:19:06
Skal jeg bede om at få min IQ at vide?
Fri Snak
z
11:19:38
Metalquiz onsdag i København
Musik
Chariot eer
10:51:21
Muks cast away
Fri Snak
Sommerf ugle...
19:43:03
Bæredygtig livsstil
Mode og livsstil
Metta
16:54:38
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
Luldemo rt
08:52:28
Tænk En Tanke..
Chat
b27
23:31:25
Sig godmorgen
Chat
Luldemo rt
11:17:55
"Æbler eller pærer?"
Chat
Luldemo rt
16:54:05
Kom ud med det!!!
Chat
boat
14:50:39

Se indlæg

Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
Hvad er det mest spændende job at snakke om?
burq
Forestil jer, at i har været på arbejde hele dagen, og at i er lige kommet hjem til kæresten, hvor kæresten spørger ud til din dag. Du skal nu til at fortælle om, hvad der er sket på dit arbejde.

Hvilket job forestiller i man får mest mulighed for at fortælle eller berette om noget, der giver anledning til en spændende samtale?

Man kan også bare rent ud spørge, hvilket job forestiller i jer, der må være meget spændende, altså et, hvor der sker nogle spændende sager mere jævnligt end ved andre jobs?

Man kan sige, at alle jobs bliver mundane med tiden, og det handler meget i sidste ende om, hvor meget man holder af sit job, og hvor passioneret man er omkring det, samt hvor god en fortæller man er. Men er der alligevel et job, hvor i tænker, at det nok er lige en tand mere spændende end resten?

Nyeste øverst

z
Design af en slags. Der er altid brug for design over det hele. Tøj, bygninger, dagligdagsprodukter, gulve, alt muligt! Man kan selvfølgelig ikke være designer af Alt men man behøver heller altid at begrænse sig, tror jeg. Det er et utroligt bredt område med en utrolig bred vifte af muligheder. Forestiller mig at man altid støder på noget nyt, en ny udfordring, en ny smag. Problemer og trends. Effektivitet. Kunne tænke mig til 1000 forskellige ting. Men det er jo også lidt at snyde spørgsmålet og det er ikke ét konkret job... Men vil efterlade den her video som eksempel: bad doors are everywhere (fuck min lokale mcdonalds)
Det er et perfekt eksempel
C
Prostitution tror jeg
burq
#3 skrev:

Prostitution tror jeg

Havde jeg slet ikke overvejet, kan godt se det, nu du nævner det.
altidvoldstiv
Sexolog er overraskende kedeligt at tale om.
nej
Hvis der ikke var tavshedspligt ville psykologer (måske specielt i fængsler) nok være mega interessante at tale med for de fleste. Personligt ville jeg elske ting indenfor videnskab selvom det måske kan være lidt tørt at være forsker nogle gange. Jeg tror også chauffører af forskellige offentligt tilgængelige køretøjer har nogle utroligt sjove historier at fortælle. Hmm. Må lige tænke men der er nok flere der kan fortælle mange helt vildt spændende ting.
burq

Det er sandt, at man hører og lærer nogle meget spændende eller skræmmende ting som psykolog, meget af tiden arbejder man dog med den samme patient/klienttype, hvilket trods nogle individuelle forskelle betyder, at det er mange af de samme temaer, der går igen.
necrophcodr
#6 skrev:

Hvis der ikke var tavshedspligt ville psykologer (måske specielt i fængsler) nok være mega interessante at tale med for de fleste. Personligt ville jeg elske ting indenfor videnskab selvom det måske kan være lidt tørt at være forsker nogle gange. Jeg tror også chauffører af forskellige offentligt tilgængelige køretøjer har nogle utroligt sjove historier at fortælle. Hmm. Må lige tænke men der er nok flere der kan fortælle mange helt vildt spændende ting.

Tavshedspligt er helt klart en ting, men der er skam en del psykologer der snakker om netop disse ting. Hvis ikke det er personidentificerbart, tror jeg skam godt de kan lade historier videre.
fennesz
Ikke mit, det er sgu helt sikkert.

Da Oik arbejdede med udviklingshæmmede var der mange sjove anekdoter og historier
C
Låsesmed!
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.19 sekunder