Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Hvor mange har du knaldet?
Krop og sex
t
20:44:50
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
Flamme
01:02:54
Forslag til at hjælpe
Krop og sex
Baaaka
18:25:02
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
22:00:53
Hvilken Youtube video kan ALTID få dig til at grine?
Computer og Internet
z
08:35:36
Klimavenligt tøj?
Mode og livsstil
nej
11:29:43
Hvad læser du?
Hobby og Sport
z
21:13:54
Vil facebook falde i fremtiden?
Computer og Internet
Ham-I-V ed-Nok
14:59:22
Kildekritisk program
Computer og Internet
Ham-I-V ed-Nok
14:06:38
Et lykkeligt liv
Filosofi, religion og videnskab
Ham-I-V ed-Nok
11:31:25
Skal samfundet hjælpe mod barnløshed?
Nyheder, politik og uddannelse
Ham-I-V ed-Nok
19:34:40
Rasmus Paludan og Stram Kurs
Krop og sex
Ham-I-V ed-Nok
18:09:20
Hvordan har i det med jeres hjemby?
Fri Snak
Unknown
23:21:31
Spiritualitet
Filosofi, religion og videnskab
FemiWar rior...
00:11:17
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
necroph codr
18:42:13
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
Luldemo rt
18:20:57
Tænk En Tanke..
Chat
Sneppen
11:06:20
IKKE ja/nej.
Chat
XXX
14:37:36
Ja/nej spørgsmål.
Chat
skrubtu s
15:37:52
Ja-legen
Chat
boat
15:32:05

Se indlæg

Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Skuespiller(inde) of the month
The Best Band U2
Måske er det kun mig, der vil ende med at skrive herinde, eller er der andre som mig, der bliver vild med nogen bestemte skuespiller(inder) engang i mellem. Nu er den her i hvert fald, så er du vild med en bestemt for tiden?

Nyeste øverst

boat
James McAvoy, 100p

Du er ikke den eneste herinde, der bliver vild med nogle skuespillere ind i mellem. De sidste par måneder har jeg også været meget glad for Ellen Page, Gary Oldman, Michael Fassbender og Simon Pegg ^^ Meeen James McAvoy er både min skuespiller of the month og min absolutte favorit.
Redigeret af indlæggets forfatter d. 11-02-2019 19:30:28
The Best Band U2
Ellen Page er også utrolig dygtig, og det er sjovt, at du nævner Gary Oldman.. Ham jeg søger på for tiden og forhåbentlig ikke stopper med at søge på, når der kommer andre til, inspirede Gary Oldman til at blive skuespiller. :-)
Er det ikke dig, som også er vild med en anden mandlig skuespiller, som bl.a. har været med i Gosford Park.
boat
Yup, Ellen Page og Gary Oldman er nogle virkelig gode skuespillere. Blev især begejstret for Gary Oldman, efter jeg så Dracula. Der var han altså virkelig sej ^^

Hmm, jeg har ikke set Gosford Park endnu, men jeg gætter på, at du taler om Richard E. Grant? Ja, der var en periode, hvor jeg var besat af ham, men han er da stadigvæk en af mine favoritter :3
The Best Band U2
Gary Oldman kender jeg dog ikke så forfærdelig godt. Jeg kender ham bedst som Sirius Black og har set ham i andre roller. Der er faktisk en film, jeg skal have set, hvor han spiller sammen med Tim Roth en af mine favoritter.
Har du nogensinde set Hard Candy med Ellen Page?
Gosford Park er en udemærket film og Stephen Fry er med i den. Og en anden favorit af min Clive Owen
Og ja, det var ham jeg mente, og selvfølgelig er du stadig vild med ham. Jeg er også stadig vild med dem, som jeg engang søgte meget på.
burq
Der er flere skuespillere jeg synes er fantastiske. Daniel Day Lewis er så en helt en liga for sig selv.
The Best Band U2
Det er ikke så meget, hvem du synes er fantastisk sådan overordnet set, men mere for tiden
boat
Har ikke set Hard Candy, men den lyder da meget spændende. Den vil jeg helt klart tjekke ud.

Ja, der er åbenbart virkelig mange nice folk med i Gosford Park. Får lyst til at se Withnail & I igen :b

Btw, er det Malcolm McDowell i dit profilbillede? Han er genial i Clockwork Orange. Alex er en af mine yndlingsfilmfigurer :D
The Best Band U2
Det burde du ja. Det er den, men den er også ret barsk
Ja, det er ikke en ringen gruppe af mennesker, der er med
Ja, det er det. Han er min favorit for tiden. Han er rigtig god i Clockwork ja, og O Lucky Man, If, Aces High, The Raging Moon, som i øvrigt var grunden til at Gary Oldman blev skuespiller.
Og ja, Alex er cool på sin antihero-måde
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.14 sekunder