Se indlæg
Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
Ville i kunne lide jeres 10 år yngre selv og ville de kunne lide jer?
burq
Hvis nu vi sagde, at i mødte jeres 10 år yngre selv, ville de så være en god eller dårlig oplevelse? Ville de kunne lide jer som i er nu og hvor i er i livet? Ville i kunne lide jeres 10 år yngre selv?

Mit 10 år yngre selv ville nok kunne lide mig, og jeg tror han ville have blandede følelser med, hvor jeg var i livet. Uddannelsesmæssigt tror jeg han ville være tilfreds, og der vil være nogle ting jeg har nået nu, som han vil blive lettet over blev gennemført. Jeg tror også han vil blive glad for alt den positive udvikling han vil opnå og, hvor social han vil blive. Dog tror jeg han vil være skuffet over, hvor lang tid det til tage ham at nå dertil og, hvor meget han skal igennem først.

Jeg vil personligt selv nok kunne lide mit 10 år yngre selv, omvendt vil jeg have meget lyst til at ruske op i ham og sætte ham i gang.

Lorem ipsuM
Årh. Så ville jeg give hende en masse kærlighed, så hun kendte følelsen af at have en voksen, der rummede og var der for hende. Det ville være svært at tage af sted igen og efterlade hende der, hvor hun er, men hun klarer det jo helt fint og hvis hun får sådan et rigtigt langt kram, så ville der måske flytte lidt tryghed og ro ind i hende, der vil gøre det hele meget nemmere.

Jeg tror godt hun ville kunne lide, at få sådan et kram, så hun ville nok også kunne lide mig. Jeg er ved at forstå, at jeg egentligt er likeable.
Jeg er også pisse moraliserende og "det skal nok gå, op med humøret"-agtig, men det ville jeg måske have held med at undertrykke, nu det er mig selv, det ville gå ud over lol.

Skum havde jo en kampagne (https://muks.dk/forum/viewthread.php?...ad_id=4572) på et tidspunkt, hvor man kunne skrive et brev til sig selv og dette er hvad jeg skrev d. 29. december 2009, altså for næsten 10 år siden:

"Hej igen.... det er et år siden du sidst motog et brev fra mig, dit fortids-jeg og jeg håber bare at du har taget ved lære af det sidste brev jeg sendte! Gik dit sidste skoleår godt.... eller har jeg som sædvanligt regnet forkert og er det et år siden du gik ud af skolen? Det er det sikkert! nå... jamen så håber jeg slet ikke du læser denne mail! Så håber jeg at du har skillet dig af med din computer og alt det elektriske bras, jeg omgiver mig med idag... Så håber jeg at du lige nu er i færd med at fælde træer ude i en af Sveriges skove, eller allerede har opført din hytte/hus og er igang med at fejre rejsegilde med Signe og Alexander (som er den mand jeg har planlagt du skal giftes med)! Jeg håber at du har det så godt som aldrig før og ikke hader dit barnlige 16 årige jeg! Jeg håber du nyder godt af den svenske luft og tilgiver det svenske vand for at være umuligt at vaske tøj i! jeg håber at du går i flotte kjoler! og jeg håber du føler dig fri! For det er den fremtid jeg ønsker for mig selv og jeg tilgiver dig IKKE/ALDRIG hvis du har ødelagt min fremtid! far vel! Jeg elsker dig og håber at du lever op til mine forventninger om at have det fantastisk!!! dit forevigt fortidige jeg!"

Det var meget vigtigt for mig dengang, at jeg skulle leve off the grid og det var pisse frustrerende, at der ville gå så mange år før mit liv begyndte. Jeg var også meget bange for at tingene ikke ville gå efter planen og meget bange for alt ukendt generelt.
Men jeg har lige fået job i Sagnlandet Lejre, så hun vil nok tilgive mig for ikke at havde holdt mig helt til planen. Og være lettet over at se, at jeg har det godt alligevel og over at vide noget om fremtiden.
Redigeret af Lorem ipsuM d. 10-04-2019 20:41

Mickel
Det ved jeg ikke. Måske. Jeg er sgu glad for hvor meget jeg har forandret mig, og ville nok finde mit 15-årige selv aldeles anstrengende.

Mit 15-årige selv ville måske synes jeg er blevet for kedelig og ligeglad med mange ting, men det synes jeg er en forbedring. :)

z
Totalt godt spørgsmål
Snakkede selv med en på min alder da jeg var 18 og vi snakkede rigtig godt!
Det handlede tit om musik og videnskab og sådan, hjernestimuli-ting, tror jeg ville snakke med 18-mig om de præcis samme ting og på præcis samme måde og jeg ville være en totalt god ven begge veje :)
Der ville nok være lidt gnidninger - tror vi begge er lidt arrogante, selvglade og har brug for at ting handler om os selv, ikke den anden, men det ville ikke betyde vildt meget i sidste ende
Ingen siger man skal være bedste venner med sit 10 år yngre selv, det ville fungere udmærket
Never fuck someone you wouldn't wanna be tho

http://niclasjensen.dk/
Charioteer
Jeg tror, mit 10-årige jeg ville være skuffet over, hvor stor en del af min personlighed, jeg har mistet. Mit Men på den anden side ville hun måske være forbløffet over, hvor meget jeg alligevel hviler i mig selv eller i hvert fald fremstår rolig. Dét tror jeg, hun ville se op til.

Og jeg ser tilbage med ærgrelse over, at jeg brugte så lang tid indendørs bag computeren. Men ved slet ikke, om det kunne være anderledes.

Jeg VED, at mit 30-årige jeg vil være meget ked af de mange år, jeg har spildt til spiseforstyrrelsen. Det er nemlig meget dumt ikke at have andet i sit liv end dét.

TMP
Jeg ville hade mit 17-årige jeg.
Mit 17-årige mig ville være misunderlig på mig
Redigeret af TMP d. 21-04-2019 16:15

http://www.hamun.internetguiden.dk
Spirulina
Nej. Jeg ville ikke engang kunne lide migselv nu. Jeg er en moody cunt.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
15:46:56
KBH meet up i august
Debat om Muks
altidvoldstiv
20:36:53
Hvor mange sange har du?