Se indlæg
 Udskriv debat
Alting = Ingenting
Slettet Bruger 0
Når man kigger nærmere på atomer så høre man at de mest af alt er skabt af tomrum.

Så hvis man tænker over det så er Alting = Ingenting.

Hvordan kan ingenting blive til noget spørg man så sikker, ja nu skal i bare høre, fordi som nogen af os nok ved så har Albert Einstein fortalt om noget der hedder rumtid, han mente at det er rumtid der krummer lys omkring jorden, men hvis vi nu siger at der kun er rumtid og ingen atomer, planeter, sole, galakser osv. så har rumtid jo ikke noget at krumme rundt om...Eller har den ?

Her er min teori hvis vi siger at der kun er rumtid, så vil rumtid krumme om sig selv og blive til vibrationer (med forskellig hastighed) Hvis to forskellige vibrationer støder sammen hvad tror i så der sker ?

Selvfølgelig der kommer en stor mængde energi.

Det sjove er at selvom vibrationerne har forskellig hastighed så er de stadig rumtid / tomrum / ingenting......

Så Alting = Ingenting.

Braintickler
Jeg har læst det hele, og deltaget i noget, men det her er dog det sjoveste indtil videre. :)

Allergic_Reaction
Det mest ironiske er, at denne debat har fået flest svar af filo/reli/viden-debatterne.

morrasmus

Men for at være rimelig, så er 90% af indlæggende jo bare en masse argumenter frem og tilbage uden særlige resultater.

PlasticSmoothie
Den diskussion om liter og kilogram har moret mig meget. Tak =D

Megalomania
Alting = ingenting.
Ingenting = alting ?

worldbehindmywall.pointblog.dk
Allergic_Reaction

Nej.

FlyingHippie

FARLIGKVINDE skrev:
Alting = ingenting.
Ingenting = alting ?

Haha på en måde viser det der endnu en gang, hvor tåbeligt den påstand er, for ingenting er jo manglen på alting, så kan det jo ikke være alting x]

FlyingHippie
Jeg kunne godt komme med at modargument, men det gider jeg simpelthen ikke, du har bevist, at du enten laver en dårlig joke eller er meget dum ;)

morrasmus

Det er utroligt, at du bliver ved, når du samtidig kan se, hvor latterlige folk synes dine udsagn er.

Selvom ingenting er manglen på alting, betyder det ikke at alting er manglen på ingenting.

Ingenting er den afhængige variabel, og alting er den uafhængige. Det er meget simpel matematik. Du er helt gal på den.

Jantesviker
Er der stemning for, at jeg låser debatten her?
Den lader ikke til at dø, selvom emnet er uddebatteret.

Honningbi
Jeg har hovedpine nu.. -.-'

Lillebror
Luk endelig debatten - den kører i ring. Den indhylder nye mennesker gang på gang, som så prøver at få mening ind i debatten, indtil de brækker sig, for derefter at give fortabt.
Den er død.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Bedste subreddit?
Computer og Internet
Ba_a
02:32:39
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
17:09:09