Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad spillede du sidst.? :)
VIGA57
Nu køre det jo så godt med hvad ens pc har og hvad ens skrivebord er.
Så nu køre vi lige den lidt vider. :P

Hvad spillede du sidst.?

og hvilket spil har du sidst gennemført.?

Jeg har sidst spillet F.E.A.R. 2 Project Origin
Og det var også det spil jeg sidst har gennemført. ^^

Beartato
Jeg har lige klaret Batman: Arkham Knight.

Det kunne have været bedre.

necrophcodr
Rocksmith 2014, men jeg husker ikke det sidste spil jeg gennemførte sådan rigtigt.

http://necrophcodr.me
t
torchlight 2?

necrophcodr

Det er nok Torchlight 2 ja. Selvom der stadig er et par niveauer ekstra at få kørt igennem ;)

Princisco
Jeg har lige gennemført Dust: An Elysian Tail. Woooow hvor var det godt. Det er så længe siden et spil sidst har givet mig lyst til at finde ALT.
Jeg mangler 6 achievements, og har ellers 100% spillet. Er så glad for at jeg endelig gav det en chance.

t
minecraft lol

Flamme
Jeg spillede League of Legends i går... tæller det?

nej
Jeg er faldet fuldkommen ind i Maplestory igen. Det er seriøst noget af det bedste jeg nogensinde har spillet, mainly fordi det er så cute, åh.

Riiwn
Spillede Fallout 4 for et halvt minut siden..
Det er da meget sjovt, men jeg forstår virkelig ikke al den hype..

ono
i.imgur.com/DLuPmpE.jpg
Det er meget rart, at have sådan 950km ture, hvor man lige kan skære 400-500 af ved hver pause fra opgaveskrivning. Norge er også ret så smukt at køre i. Danmark er stort set bare Kbh/Odense med 4 hovedveje rundt. Lidt nederen, men man kan klart få en følelse af, at der er Danmark.

Den sjoveste del, er hele garage-management systemet. Ansætter andre der tjener måske 1/20 af hvad du gør, men så rakker det jo også hurtigt op. Der er en achievement for at have 10 mænd og kvinder fuldt 'udannet', og må sige, det er sku lidt surt. Kan godt se hvorfor, at arbejdsgivere kan blive irriterede over at skulle gøre sig sikre på, at de også får ansat kvinder. Hvorfor tage en med dårlige skillpoints, hvis en mand tilfældigvis har bedre? Det er jo bare RNG, men er vel lidt en pointe alligevel.

fennesz
Star Citizen:

i.imgur.com/p5TRtgL.jpg
-
i.imgur.com/EDq6rbY.jpg
-
i.imgur.com/yzCbbvr.jpg

necrophcodr

#345 skrev:

i.imgur.com/DLuPmpE.jpg
Det er meget rart, at have sådan 950km ture, hvor man lige kan skære 400-500 af ved hver pause fra opgaveskrivning. Norge er også ret så smukt at køre i. Danmark er stort set bare Kbh/Odense med 4 hovedveje rundt. Lidt nederen, men man kan klart få en følelse af, at der er Danmark.

Den sjoveste del, er hele garage-management systemet. Ansætter andre der tjener måske 1/20 af hvad du gør, men så rakker det jo også hurtigt op. Der er en achievement for at have 10 mænd og kvinder fuldt 'udannet', og må sige, det er sku lidt surt. Kan godt se hvorfor, at arbejdsgivere kan blive irriterede over at skulle gøre sig sikre på, at de også får ansat kvinder. Hvorfor tage en med dårlige skillpoints, hvis en mand tilfældigvis har bedre? Det er jo bare RNG, men er vel lidt en pointe alligevel.

Jeg tror du glemmer en ting. Danmark er pretty much bare Kbh/Odense med 4 hovedveje rundt.

Maple
Sidst spillet: Audiosurf
Sidst gennemført: Pokémon Blue

Riiwn
Spiller en del Sims 4 for tiden. Det er egentlig først nu jeg for alvor har spillet længe nok til at have mere end to generationer.

Jeg kan ikke huske hvad jeg sidst gennemførte, medmindre main quest i Skyrim gælder. Jeg er virkelig dårlig til at få færdiggjort mine spil, men jeg er god til at påbegynde en masse, og så gå i stå.

IKrines
Tetris, det sidste jeg gennemførte er mariokart 7. XD

RallzHarSwag
Ehm... Har ikke gennemført et spil længe, men sidst spillet er ihvertfald League of Legends :3

https://www.facebook.com/RoxasMemes
Maple
Sidst spillet: Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky (tudemateriale)
Sidst gennemført: Pony Island

t
life is strange

Finurlig
Starbound - Terraria agtigt lige udgivet full version paa Steam - virker virkelig fedt.
Sidst gennemfoert: Terraria :D

Maple
sidst spillet: animal crossing new leaf
sidst gennemført: touhou 14

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
00:04:36
Linuxtråden